Schnelle Bewerbung
419
Erscheinungsdatum
Home-Office-Optionen
Pendelzeit
Bewerbungsart
Sprache
Fähigkeiten
Berufsfeld
Branche
Region
Städte
Berufserfahrung
Anstellungsart
Arbeitszeit

Filter

SortierungRelevanz
Erscheinungsdatum
    Home-Office-Optionen
      Gehalt
      Pendelzeit
      Bewerbungsart
        Sprache
          Fähigkeiten
            Berufsfeld
              Branche
                Region
                  Städte
                    Berufserfahrung
                      Anstellungsart
                        Arbeitszeit

                          Beliebte Jobs

                          • Customer Service Representative
                          • Communication
                          • Customer Experience
                          • Customer Services
                          • Online Redaktion
                          • Customer Interaction
                          • Customer Relationship Management
                          • Customer Satisfaction
                          • Customer Success
                          • Praktikum Redaktion
                          • Consultant Customer Journey
                          • Customer Success Management
                          • Customer Experience Analyst
                          • Head of Customer Experience
                          • Customer Relationship Manager
                          • Customer Experience Expert

                          mehr

                          Erscheinungsdatum

                          Neuer als 24h
                          196


                          Gehalt

                          Leg fest, wie viel du mindestens verdienen willst.

                          Pendelzeit

                          Fähigkeiten








                          Berufsfeld

                          IT
                          878






                          900 Treffer für Customer Experience Management Jobs in Euskirchen im Umkreis von 30 km

                          Praktikum Customer Experience Consulting (m/w/d)

                          Simon-Kucher
                          Berlin, Bonn, Frankfurt am Main, Hamburg, Köln, München
                          Du kennst dich in den Themenfeldern wie z.B. Customer Experience Management, Digital Marketing, Behavioral Science, Customer Journey Analyse oder Kundenkontaktstrategie aus. Als Teil unseres Customer Experience-Teams gestaltest du die Zukunft der digitalen Interaktion. Erschaffe eine Customer Experience, die Kunden begeistert und verändere die Art, wie unsere Klienten mit ihrer Zielgruppe in Kontakt treten. * Du begeisterst unsere Kunden mit innovativen Ansätzen zu Customer Experience und treibe Go-to-Market-Strategien in verschiedenen Geschäftsbereichen voran. * Idealerweise verfügst du über erste Erfahrung in der Implementierung und CX-Messung an relevanten Touchpoints der Customer
                          Du kennst dich in den Themenfeldern wie z.B. Customer Experience Management, Digital Marketing, Behavioral Science, Customer Journey Analyse oder Kundenkontaktstrategie aus. Als Teil unseres Customer Experience-Teams gestaltest du die Zukunft der digitalen Interaktion. Erschaffe eine Customer Experience, die Kunden begeistert und verändere die Art, wie unsere Klienten mit ihrer Zielgruppe in Kontakt treten. * Du begeisterst unsere Kunden mit innovativen Ansätzen zu Customer Experience und treibe Go-to-Market-Strategien in verschiedenen Geschäftsbereichen voran. * Idealerweise verfügst du über erste Erfahrung in der Implementierung und CX-Messung an relevanten Touchpoints der Customer
                          mehr

                          Noch nichts dabei? Es gibt 899 weitere Jobs, die zu deiner Suche passen könnten

                          Für einen unserer Standorte in Deutschland suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Werkstudenten (m/w/d) für unser Team Customer Success Management (15-20h/Woche). * Du bringst erste Erfahrungen in der Konfiguration von interaktiven Apps, z.B. ArcGIS Dashboards oder Experience Builder, mit
                          Für einen unserer Standorte in Deutschland suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Werkstudenten (m/w/d) für unser Team Customer Success Management (15-20h/Woche). * Du bringst erste Erfahrungen in der Konfiguration von interaktiven Apps, z.B. ArcGIS Dashboards oder Experience Builder, mit
                          mehr

                          Data Scientist im Bereich Conversational AI

                          Deutsche Post Customer Service Center GmbH
                          Bonn
                          Teilweise Home-Office
                          Du analysierst Chat- und Voicebot-Interaktionen sowie Kundenanliegendaten, um die Customer Experience kontinuierlich zu verbessern. * Deutsche Post Customer Service Center GmbH * Du hast Erfahrung im agilen Projektmanagement.
                          Du analysierst Chat- und Voicebot-Interaktionen sowie Kundenanliegendaten, um die Customer Experience kontinuierlich zu verbessern. * Deutsche Post Customer Service Center GmbH * Du hast Erfahrung im agilen Projektmanagement.
                          mehr
                          With six international offices conducting business in around 120 countries, FLOCERT specialises in combining global reach with local expertise for its over 6,000 customers. * Salary: The salary and benefit package depend upon qualifications and experience; according to collective agreement, category VIa (manager level) * Ensure effective risk and contract management. Your qualifications, experience, and skills * Solid experience in drafting, commenting and negotiating contracts. * Minimum three years' experience as in-house legal counsel within an international environment or an international law firm. * Onboarding and welcome management
                          With six international offices conducting business in around 120 countries, FLOCERT specialises in combining global reach with local expertise for its over 6,000 customers. * Salary: The salary and benefit package depend upon qualifications and experience; according to collective agreement, category VIa (manager level) * Ensure effective risk and contract management. Your qualifications, experience, and skills * Solid experience in drafting, commenting and negotiating contracts. * Minimum three years' experience as in-house legal counsel within an international environment or an international law firm. * Onboarding and welcome management
                          mehr

                          Specialist Recruiting (m/w/d)

                          Bonn
                          Teilweise Home-Office
                          We provide a broad range of management consulting services to all DHL business units and global functions with unparalleled access to its top management. Our team embraces diversity, collaboration, and the pursuit of excellence for our customers. Maintaining a synergetic relationship with our consulting team and office leadership is paramount in delivering an exceptional experience. * Talent Pipeline Management: Serve as the primary point of contact for candidates, with a particular focus on students and graduates, guiding them through the entire hiring process. Manage a high volume of applications, mainly for management consulting roles, including processing and tracking, monitoring assessment results, and updating our application tracking system. * Candidate Pre-Sel
                          We provide a broad range of management consulting services to all DHL business units and global functions with unparalleled access to its top management. Our team embraces diversity, collaboration, and the pursuit of excellence for our customers. Maintaining a synergetic relationship with our consulting team and office leadership is paramount in delivering an exceptional experience. * Talent Pipeline Management: Serve as the primary point of contact for candidates, with a particular focus on students and graduates, guiding them through the entire hiring process. Manage a high volume of applications, mainly for management consulting roles, including processing and tracking, monitoring assessment results, and updating our application tracking system. * Candidate Pre-Sel
                          mehr
                          At the earliest possible date, we are looking for students who are eager to gain practical experience alongside their studies and support our IT Business Services team for 10 hours per week in the area of SAP Human Capital Management (HCM). We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * Ideally, you have experience handling support tickets.
                          At the earliest possible date, we are looking for students who are eager to gain practical experience alongside their studies and support our IT Business Services team for 10 hours per week in the area of SAP Human Capital Management (HCM). We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * Ideally, you have experience handling support tickets.
                          mehr

                          AI Ops / ML Ops Engineer (m/f/d)

                          Simon-Kucher
                          Berlin, Bonn, Köln, Frankfurt/Main, Hamburg, München
                          Teilweise Home-Office
                          Want to experience the dynamics of agile processes in open-minded teams? We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * Reduce operational risk by embedding security and compliance best practices — IAM, RBAC, VPC design, secrets management, and encryption — into every layer of the stack. * You bring experience operating in high-availability SaaS environments (ideally B2B) with strict uptime, scalability, and security requirements. * You think with a product mindset, focusing on customer value, reliab
                          Want to experience the dynamics of agile processes in open-minded teams? We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * Reduce operational risk by embedding security and compliance best practices — IAM, RBAC, VPC design, secrets management, and encryption — into every layer of the stack. * You bring experience operating in high-availability SaaS environments (ideally B2B) with strict uptime, scalability, and security requirements. * You think with a product mindset, focusing on customer value, reliab
                          mehr
                          The models within the remit of GSA focus on credit risk (Internal Ratings-based Approaches, Economic Capital), Market Risk (Kanon), on operational risk (Advanced Measurement Approach, Economic Capital), on forecasts and risks to revenues (Capital Planning, stress testing) as well as customer behaviour which lead to management challenges in the banking book (early repayments, overnight deposits). GSA is an organisational part of the Risk division, where nearly 4,000 employees work together to achieve our ambition to be an industry-leading risk management organisation. * Do you have IT / data management skills of relevant statistical software packages (SAS, Python) with ability to process and structure large amount of data appreciated? We know that high-performing teams have different skills, background
                          The models within the remit of GSA focus on credit risk (Internal Ratings-based Approaches, Economic Capital), Market Risk (Kanon), on operational risk (Advanced Measurement Approach, Economic Capital), on forecasts and risks to revenues (Capital Planning, stress testing) as well as customer behaviour which lead to management challenges in the banking book (early repayments, overnight deposits). GSA is an organisational part of the Risk division, where nearly 4,000 employees work together to achieve our ambition to be an industry-leading risk management organisation. * Do you have IT / data management skills of relevant statistical software packages (SAS, Python) with ability to process and structure large amount of data appreciated? We know that high-performing teams have different skills, background
                          mehr
                          The integration of the latest study results and the evaluation of practical field research in cooperation with professional sports clubs and our customers have led to permanent innovation in the development of new sports and fitness nutrition at IronMaxx® Nutrition since the company was founded in 2004. While in many areas of life the "path is often proclaimed as the goal", our customers usually have a very clear idea of their "dream body" and its desired performance. This passion to achieve their personal goal is something we share with all our partners and customers - be it an athletic body, achieving new personal bests, reducing body weight or achieving sporting team success. * Coordinate with Purchasing, Sales, Customer Success, Logistics & Production to ensure a seamless product flow * Degree in
                          The integration of the latest study results and the evaluation of practical field research in cooperation with professional sports clubs and our customers have led to permanent innovation in the development of new sports and fitness nutrition at IronMaxx® Nutrition since the company was founded in 2004. While in many areas of life the "path is often proclaimed as the goal", our customers usually have a very clear idea of their "dream body" and its desired performance. This passion to achieve their personal goal is something we share with all our partners and customers - be it an athletic body, achieving new personal bests, reducing body weight or achieving sporting team success. * Coordinate with Purchasing, Sales, Customer Success, Logistics & Production to ensure a seamless product flow * Degree in
                          mehr

                          Executive Assistant (m/f/d)

                          Simon-Kucher
                          Berlin, Bonn, Köln, Frankfurt am Main, Hamburg, München
                          Teilweise Home-Office
                          We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * In collaboration with our and local Office Management, you organize team events & meetings as well as in-person meetings with our external . * You apply your legal or professional-services experience to build, standardize, and continuously improve scalable, auditable GC/CCO processes. * You have successfully completed a training course in office management, management assistance, or a similar degree. * You have around 3 years of professional experience on C-level.
                          We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * In collaboration with our and local Office Management, you organize team events & meetings as well as in-person meetings with our external . * You apply your legal or professional-services experience to build, standardize, and continuously improve scalable, auditable GC/CCO processes. * You have successfully completed a training course in office management, management assistance, or a similar degree. * You have around 3 years of professional experience on C-level.
                          mehr

                          (Senior) Manager Software (m/f/d)

                          Simon-Kucher
                          Berlin, Bonn, Köln, Frankfurt/Main, Hamburg, München
                          Teilweise Home-Office
                          We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * You bring four years of consulting experience, with a strong track record of delivering projects focused on topline growth and commercial excellence. * You ideally have international project experience, enabling you to work effectively across diverse markets and client contexts. * Experience in Private Equity or Venture Capital is a valuable plus. * You are ambitious, self-aware, and set high standards for yourself and others, combining assertiveness with a collaborative
                          We achieve this by optimizing every lever of their commercial strategy – product, price, innovation, marketing, and sales – based on deep insights into what customers want and value. With 40 years of experience in monetization topics of all kinds, we are regarded as the world's leading pricing and growth specialist. * You bring four years of consulting experience, with a strong track record of delivering projects focused on topline growth and commercial excellence. * You ideally have international project experience, enabling you to work effectively across diverse markets and client contexts. * Experience in Private Equity or Venture Capital is a valuable plus. * You are ambitious, self-aware, and set high standards for yourself and others, combining assertiveness with a collaborative
                          mehr
                          Unterstützung bei der Optimierung von Prozessen im Customer Experience Bereich - Für unseren Kunden, ein wachsendes und dynamisches E-Commerce-Unternehmen im Bereich Vitamine und Nahrungsergänzungsmittel mit ambitionierten Expansionsplänen auf nationalen und internationalen Marktplätzen suchen wir einen engagierten Customer Service Agent (m/w/d). Als Customer Service Agent bist du die erste Anlaufstelle für die Kunden - über alle Verkaufsplattformen hinweg. * Enge Abstimmung mit Logistik, Produktmanagement, Marketing und Qualitätssicherung * Fundierte Erfahrung im Customer Support, idealerweise im Bereich E-Commerce
                          Unterstützung bei der Optimierung von Prozessen im Customer Experience Bereich - Für unseren Kunden, ein wachsendes und dynamisches E-Commerce-Unternehmen im Bereich Vitamine und Nahrungsergänzungsmittel mit ambitionierten Expansionsplänen auf nationalen und internationalen Marktplätzen suchen wir einen engagierten Customer Service Agent (m/w/d). Als Customer Service Agent bist du die erste Anlaufstelle für die Kunden - über alle Verkaufsplattformen hinweg. * Enge Abstimmung mit Logistik, Produktmanagement, Marketing und Qualitätssicherung * Fundierte Erfahrung im Customer Support, idealerweise im Bereich E-Commerce
                          mehr
                          Experience in IT project management and coordinating Agile teams (at least 2 years). * Experience with project management methodologies (Agile, SCRUM / Kanban). * Manage relationships between the customer and the development teams, ensuring transparency and enhancing partnership collaboration. * Collecting, analyzing, and translating customer feedback and requests into functional requirements and stories. * Experience in PDL and delivering successful software products from concept to launch. * Strong people management skills, including the ability to lead and motivate cross-functional teams. * Experience with IoT products in building automation and physical access control. * Product and Project management portfolios * Great customer impact: the solutions you deliver will be used by thousands of large and small businesses. * The opportunity to shape the project managem
                          Experience in IT project management and coordinating Agile teams (at least 2 years). * Experience with project management methodologies (Agile, SCRUM / Kanban). * Manage relationships between the customer and the development teams, ensuring transparency and enhancing partnership collaboration. * Collecting, analyzing, and translating customer feedback and requests into functional requirements and stories. * Experience in PDL and delivering successful software products from concept to launch. * Strong people management skills, including the ability to lead and motivate cross-functional teams. * Experience with IoT products in building automation and physical access control. * Product and Project management portfolios * Great customer impact: the solutions you deliver will be used by thousands of large and small businesses. * The opportunity to shape the project managem
                          mehr
                          NEU
                          With several years of experience in services include governance, risk management, cloud security, and compliance with NIS2, DORA, AI Act, and GDPR. * Expertise in ISMS: Experience in implementing and maintaining information security management systems according to ISO 27001. We would love to see strong experience in the following .... * Regulatory expertise: Knowledge of NIS2 and DORA is an advantage, TISAX experience is a plus. * CISO: Experience as CISO / ISB is also desirable * Practical experience / Handson: Conducting risk analyses, audits and action planning to improve information security. * Soft skills: Analytical thinking, strong communication skills and solution-oriented work in customer situations. * AI ski
                          With several years of experience in services include governance, risk management, cloud security, and compliance with NIS2, DORA, AI Act, and GDPR. * Expertise in ISMS: Experience in implementing and maintaining information security management systems according to ISO 27001. We would love to see strong experience in the following .... * Regulatory expertise: Knowledge of NIS2 and DORA is an advantage, TISAX experience is a plus. * CISO: Experience as CISO / ISB is also desirable * Practical experience / Handson: Conducting risk analyses, audits and action planning to improve information security. * Soft skills: Analytical thinking, strong communication skills and solution-oriented work in customer situations. * AI ski
                          mehr
                          Proven experience in sales office management or similar Strong leadership skills, with a track record of managing internal sales teams Experience in the construction industry or trade environment-an advantage, although not essential. Goal-oriented mindset, with experience in achieving sales objectives and customer satisfaction. Ensuring exceptional customer service standards are established and maintained. Generous basic salary depending on experience Annual bonus scheme Company car Pension and numerous other benefits A supportive environment that values your growth and success.
                          Proven experience in sales office management or similar Strong leadership skills, with a track record of managing internal sales teams Experience in the construction industry or trade environment-an advantage, although not essential. Goal-oriented mindset, with experience in achieving sales objectives and customer satisfaction. Ensuring exceptional customer service standards are established and maintained. Generous basic salary depending on experience Annual bonus scheme Company car Pension and numerous other benefits A supportive environment that values your growth and success.
                          mehr

                          Service technician / Servicetechniker

                          Oncotherm GmbH
                          Troisdorf
                          Schnelle Bewerbung
                          Contacting customers to arrange appointments and preparing quotations. * Processing customer feedback and coordinating further actions. * Time tracking and task management system administration. * Minimum 1 year of professional experience in the field of position,
                          Contacting customers to arrange appointments and preparing quotations. * Processing customer feedback and coordinating further actions. * Time tracking and task management system administration. * Minimum 1 year of professional experience in the field of position,
                          mehr

                          IT Projektmanager Digital Experience Platforms (m/w/d)

                          conet Deutschland GmbH
                          Düsseldorf, Berlin, Bonn, Wien
                          Teilweise Home-Office
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          Alternativ begleitest du die Anforderungserhebung, Beratung und Konzeption von E-Commerce Lösungen wie Webshops, PIM, Customer Journey und Backend.
                          Alternativ begleitest du die Anforderungserhebung, Beratung und Konzeption von E-Commerce Lösungen wie Webshops, PIM, Customer Journey und Backend.
                          mehr
                          NEU
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          Koordination und Abstimmung aller relevanten Themen im Beschaffungs- und Beauftragungsmanagement zwischen den Fachabteilungen der conet und unseren Lieferanten
                          Koordination und Abstimmung aller relevanten Themen im Beschaffungs- und Beauftragungsmanagement zwischen den Fachabteilungen der conet und unseren Lieferanten
                          mehr
                          NEU

                          Mitarbeiter*in (w/m/d) für das zentrale Dokumentenmanagement

                          Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht
                          Bonn
                          Teilweise Home-Office
                          Das Dokumentenmanagement übernimmt dabei als zentrales Service- und Querschnittsreferat die Bearbeitung des elektronischen und papierhaften Posteingangs oder unterstützt als zentrale Scanstelle das gesamte Haus. eine mindestens mit der Note „befriedigend“ abgeschlossene Ausbildung als Verwaltungsfachangestellte/r, Fachangestellte/r für Bürokommunikation, Bürokauffrau/-mann bzw. eine vergleichbare Ausbildung und zwingend mindestens drei Jahre einschlägige Berufserfahrung im Bereich zentrales Dokumentenmanagement/-service oder Poststelle, jeweils in einer Organisation mit mindestens 500 Beschäftigten * Selbständige und sorgfältige Arbeitsweise, auch bei hohem Arbeitsaufkommen und unter Zeitdruck, gutes Zeitmanagement und Organisationsgeschick * Erfahrungen mit elektronischen Dokumentenmanagementsystemen
                          Das Dokumentenmanagement übernimmt dabei als zentrales Service- und Querschnittsreferat die Bearbeitung des elektronischen und papierhaften Posteingangs oder unterstützt als zentrale Scanstelle das gesamte Haus. eine mindestens mit der Note „befriedigend“ abgeschlossene Ausbildung als Verwaltungsfachangestellte/r, Fachangestellte/r für Bürokommunikation, Bürokauffrau/-mann bzw. eine vergleichbare Ausbildung und zwingend mindestens drei Jahre einschlägige Berufserfahrung im Bereich zentrales Dokumentenmanagement/-service oder Poststelle, jeweils in einer Organisation mit mindestens 500 Beschäftigten * Selbständige und sorgfältige Arbeitsweise, auch bei hohem Arbeitsaufkommen und unter Zeitdruck, gutes Zeitmanagement und Organisationsgeschick * Erfahrungen mit elektronischen Dokumentenmanagementsystemen
                          mehr

                          Bauzeichner (m/w/d) CAFM- und Datenmanagement

                          KSK-Real Estate Management GmbH
                          Sankt Augustin
                          Teilweise Home-Office
                          KSK-Real Estate Management GmbH - Sie haben ein Auge für präzise Pläne und möchten sich in ein modernes Flächenmanagement einbringen? Dann sind Sie bei der KSK-Real Estate Management GmbH genau richtig! Als 100%ige Tochter der Kreissparkasse Köln gehören die Entwicklung von Bauprojekten, der Um- und Ausbau der Filialen, die Instandhaltung, Sanierung und energetische Modernisierung des Immobilienportfolios sowie das Gebäudemanagement der Immobilien zu unseren Kernkompetenzen. Seit 1996 entwickeln wir uns kontinuierlich weiter – nun suchen wir Verstärkung für unser Gebäudemanagement in Sankt Augustin! * Fachkenntnis und Erfahrung: Sie bringen Kenntnisse im Flächenmanagement sowie Erfahrung bei der Erstellung von Ausführungsplanungen und Massenermittlungen mit, Erfahrung
                          KSK-Real Estate Management GmbH - Sie haben ein Auge für präzise Pläne und möchten sich in ein modernes Flächenmanagement einbringen? Dann sind Sie bei der KSK-Real Estate Management GmbH genau richtig! Als 100%ige Tochter der Kreissparkasse Köln gehören die Entwicklung von Bauprojekten, der Um- und Ausbau der Filialen, die Instandhaltung, Sanierung und energetische Modernisierung des Immobilienportfolios sowie das Gebäudemanagement der Immobilien zu unseren Kernkompetenzen. Seit 1996 entwickeln wir uns kontinuierlich weiter – nun suchen wir Verstärkung für unser Gebäudemanagement in Sankt Augustin! * Fachkenntnis und Erfahrung: Sie bringen Kenntnisse im Flächenmanagement sowie Erfahrung bei der Erstellung von Ausführungsplanungen und Massenermittlungen mit, Erfahrung
                          mehr
                          NEU
                          Am Standort Sankt Augustin sucht die RSAG AöR für den Geschäftsbereich Kundenmanagement/ Entsorgungsservice – zum nächstmöglichen Zeitpunkt eine*n * Disposition im Bereich Stoffstrommanagement * Erfahrungen im Stoffstrommanagement oder in der Entsorgungsbranche sind von Vorteil
                          Am Standort Sankt Augustin sucht die RSAG AöR für den Geschäftsbereich Kundenmanagement/ Entsorgungsservice – zum nächstmöglichen Zeitpunkt eine*n * Disposition im Bereich Stoffstrommanagement * Erfahrungen im Stoffstrommanagement oder in der Entsorgungsbranche sind von Vorteil
                          mehr

                          Projektassistenz im Gebäudemanagement (m/w/d)

                          KSK-Real Estate Management GmbH
                          Sankt Augustin
                          Teilweise Home-Office
                          KSK-Real Estate Management GmbH - Dann sind Sie bei der KSK-Real Estate Management GmbH genau richtig! Als 100%ige Tochter der Kreissparkasse Köln gehören die Entwicklung von Bauprojekten, der Um- und Ausbau der Filialen, die Instandhaltung, Sanierung und energetische Modernisierung des Immobilienportfolios sowie das Gebäudemanagement der Immobilien zu unseren Kernkompetenzen. Wir entwickeln uns kontinuierlich weiter – nun suchen wir Verstärkung für unseren Bereich Technisches Gebäudemanagement in Sankt Augustin! * Sie sind uns wichtig: Profitieren Sie von attraktiven Zusatzleistungen wie Corporate Benefits, der Bezuschussung Ihrer betrieblichen Altersvorsorge und unserem umfassenden Gesundheitsmanagement
                          KSK-Real Estate Management GmbH - Dann sind Sie bei der KSK-Real Estate Management GmbH genau richtig! Als 100%ige Tochter der Kreissparkasse Köln gehören die Entwicklung von Bauprojekten, der Um- und Ausbau der Filialen, die Instandhaltung, Sanierung und energetische Modernisierung des Immobilienportfolios sowie das Gebäudemanagement der Immobilien zu unseren Kernkompetenzen. Wir entwickeln uns kontinuierlich weiter – nun suchen wir Verstärkung für unseren Bereich Technisches Gebäudemanagement in Sankt Augustin! * Sie sind uns wichtig: Profitieren Sie von attraktiven Zusatzleistungen wie Corporate Benefits, der Bezuschussung Ihrer betrieblichen Altersvorsorge und unserem umfassenden Gesundheitsmanagement
                          mehr

                          Leitung der Stabsstelle Managementsystem (w/m/d)

                          DLR Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt e. V.
                          Berlin, Bonn
                          Mit rund 1.600 hochqualifizierten Expertinnen und Experten zählt der DLR Projektträger zu den größten und erfahrensten Managementorganisationen für Forschung, Innovation und Bildung in Europa. Die ausgeschriebene Stelle ist in der Stabsstelle Managementsystem zu besetzen. Die Stabsstelle Managementsystem unterstützt die Geschäftsleitung des DLR Projektträgers hinsichtlich der Konzeption, Bewertung und Weiterentwicklung des integrierten Managementsystems. Dieses umfasst das Qualitätsmanagement, das Umwelt-, Nachhaltigkeits- und Energiemanagement sowie den Umgang mit Daten und Informationen. * konzeptionelle Weiterentwicklung und Sicherstellung der Wirksamkeit des integrierten Managementsystems (IMS) sowie Beratung der in strategischen und operativen Fr
                          Mit rund 1.600 hochqualifizierten Expertinnen und Experten zählt der DLR Projektträger zu den größten und erfahrensten Managementorganisationen für Forschung, Innovation und Bildung in Europa. Die ausgeschriebene Stelle ist in der Stabsstelle Managementsystem zu besetzen. Die Stabsstelle Managementsystem unterstützt die Geschäftsleitung des DLR Projektträgers hinsichtlich der Konzeption, Bewertung und Weiterentwicklung des integrierten Managementsystems. Dieses umfasst das Qualitätsmanagement, das Umwelt-, Nachhaltigkeits- und Energiemanagement sowie den Umgang mit Daten und Informationen. * konzeptionelle Weiterentwicklung und Sicherstellung der Wirksamkeit des integrierten Managementsystems (IMS) sowie Beratung der in strategischen und operativen Fr
                          mehr
                          NEU

                          Beliebte Jobs


                          mehr

                          Was ist das Durchschnittsgehalt für Customer Experience Management in Euskirchen?

                          Durchschnittsgehalt pro Jahr
                          50.000 €

                          Das Durchschnittsgehalt für Customer Experience Management in Euskirchen liegt bei 50.000 €. Gehälter für Customer Experience Management in Euskirchen liegen im Bereich zwischen 42.700 € und 60.300 €.

                          Häufig gestellte Fragen

                          Wie viele offene Stellenangebote gibt es für Customer Experience Management Jobs in Euskirchen?
                          Aktuell gibt es auf StepStone 900 offene Stellenanzeigen für Customer Experience Management Jobs in Euskirchen.

                          Welche anderen Orte sind auch beliebt für Leute, die in Euskirchen einen Customer Experience Management Job suchen?
                          Folgende Orte sind auch interessant für Leute, die in Euskirchen einen Customer Experience Management Job suchen: Mechernich, Nordrhein-Westfalen, Bad Münstereifel.

                          Welche anderen Jobs sind beliebt bei Kandidaten, die nach Customer Experience Management Jobs in Euskirchen suchen?
                          Wer nach Customer Experience Management Jobs in Euskirchen sucht, sucht häufig auch nach Customer Service Representative, Communication, Customer Experience.

                          Welche Fähigkeiten braucht man für Customer Experience Management Jobs in Euskirchen??
                          Für einen Customer Experience Management Job in Euskirchen sind folgende Fähigkeiten von Vorteil: Kommunikation, Deutsch, Englisch, Planung, Entwicklung.

                          Wie viele offene Teilzeit-Stellen gibt es für Customer Experience Management Jobs in Euskirchen?
                          Für Customer Experience Management Jobs in Euskirchen gibt es aktuell 978 offene Teilzeitstellen.