Schnelle Bewerbung
786
Erscheinungsdatum
Home-Office-Optionen
Pendelzeit
Bewerbungsart
Sprache
Fähigkeiten
Berufsfeld
Branche
Region
Städte
Berufserfahrung
Anstellungsart
Arbeitszeit

Filter

SortierungRelevanz
Erscheinungsdatum
    Home-Office-Optionen
      Gehalt
      Pendelzeit
      Bewerbungsart
        Sprache
          Fähigkeiten
            Berufsfeld
              Branche
                Region
                  Städte
                    Berufserfahrung
                      Anstellungsart
                        Arbeitszeit

                          Beliebte Jobs

                          • Projektmanagement
                          • Management
                          • Sachbearbeitung
                          • Administration
                          • ERP Management
                          • Fraud Management
                          • Koordinator
                          • Business Process Outsourcing
                          • Prozessmanagement
                          • Operations Lead
                          • Beschwerdemanagement
                          • HR Administrator
                          • Mitarbeiter/in Case Management
                          • Operations Management
                          • OP-Manager
                          • Process Administrator

                          mehr

                          Erscheinungsdatum

                          Neuer als 24h
                          398


                          Gehalt

                          Leg fest, wie viel du mindestens verdienen willst.

                          Pendelzeit

                          Fähigkeiten








                          Berufsfeld

                          Handwerk
                          1064

                          IT
                          1059





                          3.339 Treffer für Process Services Jobs in Pulheim im Umkreis von 30 km

                          Mitarbeiter Poststelle in Teilzeit (gn)

                          Swiss Post Solutions GmbH
                          Köln
                          Teilweise Home-Office
                          SPS ist ein führender Outsourcing-Anbieter für Business Process Services, innovativer Dienstleistungen im intelligenten Datenmanagement sowie für die hybride Arbeitswelt.
                          SPS ist ein führender Outsourcing-Anbieter für Business Process Services, innovativer Dienstleistungen im intelligenten Datenmanagement sowie für die hybride Arbeitswelt.
                          mehr

                          Deal Maker (w/m/x)

                          NTT DATA Deutschland SE
                          München, Frankfurt a. M., Stuttgart, Köln, Hamburg, Ettlingen, Wolfsburg, Erfurt, Rosenheim, Berlin
                          Teilweise Home-Office
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          Heute gestalten über 190.000 Mitarbeiter:innen weltweit den digitalen Wandel und unterstützen unsere Kunden durch Consulting, Branchenlösungen, Business Process Services, Digital- und IT-Modernisierung und Managed Services. * Umfangreiche Gesundheits- und Vorsorgeangebote: verlängerte Entgeltfortzahlung im Krankheitsfall, Betriebsärztliche Betreuung, Unfallversicherung auch für Freizeitunfälle weltweit, Familienservice
                          Heute gestalten über 190.000 Mitarbeiter:innen weltweit den digitalen Wandel und unterstützen unsere Kunden durch Consulting, Branchenlösungen, Business Process Services, Digital- und IT-Modernisierung und Managed Services. * Umfangreiche Gesundheits- und Vorsorgeangebote: verlängerte Entgeltfortzahlung im Krankheitsfall, Betriebsärztliche Betreuung, Unfallversicherung auch für Freizeitunfälle weltweit, Familienservice
                          mehr
                          Schnelle Bewerbung
                          Die Tropper Data Service AG ist einer der führenden Dienstleister in den Bereichen Daten- und Dokumentenkonvertierung, IT-Services, Business Process Services, Outsourcing von Posteingangsprozessen und Archiv Services in Deutschland. * Tropper Data Service AG
                          Die Tropper Data Service AG ist einer der führenden Dienstleister in den Bereichen Daten- und Dokumentenkonvertierung, IT-Services, Business Process Services, Outsourcing von Posteingangsprozessen und Archiv Services in Deutschland. * Tropper Data Service AG
                          mehr

                          Area Sales Manager

                          BDP International Gmbh - Germany Duesseldorf
                          Düsseldorf
                          Also, improving business development processes for specific services and products with strong sales engagements in your responsibility country. * Provide marketing support and knowledge within the company for all products and services.
                          Also, improving business development processes for specific services and products with strong sales engagements in your responsibility country. * Provide marketing support and knowledge within the company for all products and services.
                          mehr
                          You will take on global responsibility for the design, implementation, optimization of processes and service levels in the areas of Order Fulfillment, Trade Compliance and Transport Management. * You will define and lead the governance framework for a global 24/5 follow-the-sun order fulfillment service – driving excellence by KPIs, impactful process audits and engaging - As part of our supply chain team, you'll optimize global processes in Order Fulfillment, Trade Compliance and Management. * In adition, you will develop and manage global standards, guidelines, methods for local export and import operations across our sites – ensuring compliance and supply chain efficiency – while serving as the internal key contact for related core systems and business processes. *
                          You will take on global responsibility for the design, implementation, optimization of processes and service levels in the areas of Order Fulfillment, Trade Compliance and Transport Management. * You will define and lead the governance framework for a global 24/5 follow-the-sun order fulfillment service – driving excellence by KPIs, impactful process audits and engaging - As part of our supply chain team, you'll optimize global processes in Order Fulfillment, Trade Compliance and Management. * In adition, you will develop and manage global standards, guidelines, methods for local export and import operations across our sites – ensuring compliance and supply chain efficiency – while serving as the internal key contact for related core systems and business processes. *
                          mehr

                          Noch nichts dabei? Es gibt 3334 weitere Jobs, die zu deiner Suche passen könnten

                          Sie werden Teil des Teams Automation Services. Die Kolleg:innen wirken als Berater:innen und Technologie-Partner:innen an der Entwicklung einer modernen, skalierbaren Service Plattform im Kundenservice mit. Das Ziel: unsere Prozesse im Kundenservice mithilfe moderner Technologien noch kundenfreundlicher und effizienter zu gestalten. Für die Automatisierung von Service-Prozessen setzen wir, unter anderem, auf Cloud-Tools wie Microsoft Power Plattform, Cognigy und Camunda.
                          Sie werden Teil des Teams Automation Services. Die Kolleg:innen wirken als Berater:innen und Technologie-Partner:innen an der Entwicklung einer modernen, skalierbaren Service Plattform im Kundenservice mit. Das Ziel: unsere Prozesse im Kundenservice mithilfe moderner Technologien noch kundenfreundlicher und effizienter zu gestalten. Für die Automatisierung von Service-Prozessen setzen wir, unter anderem, auf Cloud-Tools wie Microsoft Power Plattform, Cognigy und Camunda.
                          mehr
                          In dieser Rolle gestaltest du End-to-End-Prozessarchitekturen, setzt innovative Intelligence-Mining-Lösungen mit Celonis um und übersetzt Daten in echten Business Impact – von Airline Operations über Maintenance & Engineering bis zu Airport-Services und Ground Handling. * Konzeption, Architektur und Implementierung von Celonis Process-Intelligence-Lösungen bei Kunden aus der Aviation- und Transportbranche * Berechnung von Business Cases für Kunden und Ausarbeitung von Mehrwerten durch Process Mining * Unterstützung bei der Weiterentwicklung unseres Process-Intelligence-Portfolios und Aufbau neuer Use Cases für Aviation und darüber hinaus
                          In dieser Rolle gestaltest du End-to-End-Prozessarchitekturen, setzt innovative Intelligence-Mining-Lösungen mit Celonis um und übersetzt Daten in echten Business Impact – von Airline Operations über Maintenance & Engineering bis zu Airport-Services und Ground Handling. * Konzeption, Architektur und Implementierung von Celonis Process-Intelligence-Lösungen bei Kunden aus der Aviation- und Transportbranche * Berechnung von Business Cases für Kunden und Ausarbeitung von Mehrwerten durch Process Mining * Unterstützung bei der Weiterentwicklung unseres Process-Intelligence-Portfolios und Aufbau neuer Use Cases für Aviation und darüber hinaus
                          mehr
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          This unit handles the sale, installation, servicing and modernization of elevators, escalators and moving walks. In select markets, the portfolio also includes home lifts and the service of automatic doors. * Industry Expertise: In-depth understanding of New Installation (NI) and Modernisation (MOD) sales processes, with a focus on the relevant scope. * Process Mapping and Improvement: Proficient in process mapping with a commitment to fostering continuous improvement. * IT and Process Knowledge: Dedicated knowledge of processes and IT systems, particularly within the TKE framework, is advantageous. * Understanding Business Needs: Analyze and comprehend business requirements and constraints to define target processes and system specif
                          This unit handles the sale, installation, servicing and modernization of elevators, escalators and moving walks. In select markets, the portfolio also includes home lifts and the service of automatic doors. * Industry Expertise: In-depth understanding of New Installation (NI) and Modernisation (MOD) sales processes, with a focus on the relevant scope. * Process Mapping and Improvement: Proficient in process mapping with a commitment to fostering continuous improvement. * IT and Process Knowledge: Dedicated knowledge of processes and IT systems, particularly within the TKE framework, is advantageous. * Understanding Business Needs: Analyze and comprehend business requirements and constraints to define target processes and system specif
                          mehr
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          Für unseren Geschäftsbereich Risk & Regulatory suchen wir dich zum nächstmöglichen Zeitpunkt als Consultant Internal Audit & Controls Financial Service (w/m/d). Dies könnte beispielsweise die Beteiligung an unserer “Internal Audit & Controls Produktentwicklung” mit innovativen Technologien (z.B. Data Analytics, Process Mining oder künstliche Intelligenz) sein.
                          Für unseren Geschäftsbereich Risk & Regulatory suchen wir dich zum nächstmöglichen Zeitpunkt als Consultant Internal Audit & Controls Financial Service (w/m/d). Dies könnte beispielsweise die Beteiligung an unserer “Internal Audit & Controls Produktentwicklung” mit innovativen Technologien (z.B. Data Analytics, Process Mining oder künstliche Intelligenz) sein.
                          mehr

                          Global Sales Project Manager (f/m/d)

                          Berner Omnichannel Trading Holding SE
                          Köln, Künzelsau
                          Teilweise Home-Office
                          In addition, with our strong brands BERNER, BTI by BERNER and CCS, we offer industry-leading services that enable our customers to focus on their business and drive it forward. * Manage and coordinate the global sales project roadmap across all sales channels (field, tele, depot, digital) with a focus on strategic development, process optimization and tool enablement * Drive the rollout of global sales initiatives together with regional teams, focusing on harmonizing sales processes and enabling commercial excellence * Define and align future-state sales processes across all channels, including Key Account Management and Pricing, with an emphasis on operational efficiency * KPI-driven approach with a deep understanding of sales operations, enablement and process design rather than dir
                          In addition, with our strong brands BERNER, BTI by BERNER and CCS, we offer industry-leading services that enable our customers to focus on their business and drive it forward. * Manage and coordinate the global sales project roadmap across all sales channels (field, tele, depot, digital) with a focus on strategic development, process optimization and tool enablement * Drive the rollout of global sales initiatives together with regional teams, focusing on harmonizing sales processes and enabling commercial excellence * Define and align future-state sales processes across all channels, including Key Account Management and Pricing, with an emphasis on operational efficiency * KPI-driven approach with a deep understanding of sales operations, enablement and process design rather than dir
                          mehr
                          Nicht zuletzt unterstützt du bei dem Aufbau einer RPA Development Community zum Ausbau der RPA-Skills innerhalb des Gothaer Kunden-Service-Centers, z.B. durch Etablierung interner Schulungs- und Weiterbildungskonzepte, Dokumentationen * Idealerweise bringst du erste Erfahrungen im Bereich Robotic Process Automation, in der Versicherung sowie der Arbeit mit agilen Teams / Methoden (z.B. SCRUM) mit und überzeugst durch Programmierkenntnisse in einschlägigen Programmiersprachen
                          Nicht zuletzt unterstützt du bei dem Aufbau einer RPA Development Community zum Ausbau der RPA-Skills innerhalb des Gothaer Kunden-Service-Centers, z.B. durch Etablierung interner Schulungs- und Weiterbildungskonzepte, Dokumentationen * Idealerweise bringst du erste Erfahrungen im Bereich Robotic Process Automation, in der Versicherung sowie der Arbeit mit agilen Teams / Methoden (z.B. SCRUM) mit und überzeugst durch Programmierkenntnisse in einschlägigen Programmiersprachen
                          mehr
                          NEU
                          Our global HR team processes and global HR projects to ensure best practice development for all aspects of people operations, compensation, benefits and international people mobility programs. * You take responsibility for designing process flows, evaluating data, and preparing stakeholder communications on mobility topics.
                          Our global HR team processes and global HR projects to ensure best practice development for all aspects of people operations, compensation, benefits and international people mobility programs. * You take responsibility for designing process flows, evaluating data, and preparing stakeholder communications on mobility topics.
                          mehr

                          SAP Integration-Entwickler (m/w/d) Fokus: SAP CPI

                          Computer Futures
                          Hamburg, Hannover, Berlin, Stuttgart, Köln, Düsseldorf, München, Frankfurt
                          Teilweise Home-Office
                          Durchführung von Beratungs- und Serviceleistungen beim Kunden * Interesse an Themen wie ODATA, API-Management und Cloud Process Integration
                          Durchführung von Beratungs- und Serviceleistungen beim Kunden * Interesse an Themen wie ODATA, API-Management und Cloud Process Integration
                          mehr

                          Senior Consultant IT Management Consulting (m/w/d)

                          Sopra Steria Next
                          bundesweit, Berlin, Frankfurt, Hamburg, Köln, Leipzig, München
                          Teilweise Home-Office
                          Zu dem verfügst über mindestens 3 Jahre Berufserfahrung in den Bereichen IT-Transformation, IT-Strategie, Digital Process Management oder IT Performance Management * Work-Life-Balance: hybrides Arbeiten innerhalb von Deutschland und für einen begrenzten Zeitraum in definierten EU-Ländern, Familienservice, Firmenfitness sowie die Möglichkeit zu einem Sabbatical
                          Zu dem verfügst über mindestens 3 Jahre Berufserfahrung in den Bereichen IT-Transformation, IT-Strategie, Digital Process Management oder IT Performance Management * Work-Life-Balance: hybrides Arbeiten innerhalb von Deutschland und für einen begrenzten Zeitraum in definierten EU-Ländern, Familienservice, Firmenfitness sowie die Möglichkeit zu einem Sabbatical
                          mehr

                          Manager IT Management Consulting (m/w/d)

                          Sopra Steria Next
                          bundesweit, Berlin, Frankfurt, Hamburg, Köln, Leipzig, München
                          Teilweise Home-Office
                          Darüber hinaus verfügst über mindestens 5 Jahre Berufserfahrung in den Bereichen IT-Transformation, IT-Strategie, Digital Process Management oder IT Performance Management * Work-Life-Balance: hybrides Arbeiten innerhalb von Deutschland und für einen begrenzten Zeitraum in definierten EU-Ländern, Familienservice, Firmenfitness sowie die Möglichkeit zu einem Sabbatical
                          Darüber hinaus verfügst über mindestens 5 Jahre Berufserfahrung in den Bereichen IT-Transformation, IT-Strategie, Digital Process Management oder IT Performance Management * Work-Life-Balance: hybrides Arbeiten innerhalb von Deutschland und für einen begrenzten Zeitraum in definierten EU-Ländern, Familienservice, Firmenfitness sowie die Möglichkeit zu einem Sabbatical
                          mehr

                          Compensation Manager (m/f/d)

                          The Stepstone Group GmbH
                          Düsseldorf
                          Teilweise Home-Office
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          Lead the design, management, and continuous improvement of compensation strategy, structures, and processes. Provide strategic advisory services to senior HR and , driving data-driven decision-making and alignment with business objectives. * Optimize compensation processes to enhance efficiency, compliance, and stakeholder experience.
                          Lead the design, management, and continuous improvement of compensation strategy, structures, and processes. Provide strategic advisory services to senior HR and , driving data-driven decision-making and alignment with business objectives. * Optimize compensation processes to enhance efficiency, compliance, and stakeholder experience.
                          mehr

                          Team Lead Accounting – Senior Accountant (m/f/d)

                          Megger GmbH
                          Aachen, Eschweiler, Düren, Maastricht, Köln, Lüttich
                          To strengthen our Shared Service Center Finance organization, we are looking for a hands-on Team Lead Accounting who combines strong technical accounting expertise with the responsibility of being the main accountant for one of our largest SAP entities. * Support onboarding, knowledge sharing, and process standardization Process & Improvement * Drive continuous improvement, standardization, and automation within accounting processes * High level of ownership and influence on processes and quality
                          To strengthen our Shared Service Center Finance organization, we are looking for a hands-on Team Lead Accounting who combines strong technical accounting expertise with the responsibility of being the main accountant for one of our largest SAP entities. * Support onboarding, knowledge sharing, and process standardization Process & Improvement * Drive continuous improvement, standardization, and automation within accounting processes * High level of ownership and influence on processes and quality
                          mehr

                          Working Student Reinsurance

                          SCOR Rückversicherung Deutschland - Niederlassung der SCOR SE
                          Köln
                          Teilweise Home-Office
                          As a leading global reinsurer, SCOR offers its clients a diversified and innovative range of reinsurance and insurance solutions and services to control and manage risk. * preparing analysis required to efficiently conduct the reinsurance quotation process,
                          As a leading global reinsurer, SCOR offers its clients a diversified and innovative range of reinsurance and insurance solutions and services to control and manage risk. * preparing analysis required to efficiently conduct the reinsurance quotation process,
                          mehr

                          Head of Field Sales (f/m/d)

                          Berner Omnichannel Trading Holding SE
                          Köln, Künzelsau
                          Teilweise Home-Office
                          In addition, with our strong brands BERNER, BTI by BERNER and CCS, we offer industry-leading services that enable our customers to focus on their business and drive it forward. * Define, formalize and communicate standard processes for field sales tasks, such as customer visit preparation, negotiation, objection handling and visit reporting (e.g., standard operating procedures, trainings) * Experience in field sales operations and process optimization
                          In addition, with our strong brands BERNER, BTI by BERNER and CCS, we offer industry-leading services that enable our customers to focus on their business and drive it forward. * Define, formalize and communicate standard processes for field sales tasks, such as customer visit preparation, negotiation, objection handling and visit reporting (e.g., standard operating procedures, trainings) * Experience in field sales operations and process optimization
                          mehr
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          Use-Case-Entwicklung & Business Process Design: Du entwickelst praxisnahe Lösungsszenarien, schreibst User Stories und definierst harmonisierte End-to-End‑Prozesse und Journeys, die zu bestehenden Abläufen und Salesforce‑Standards passen. * Brücke zwischen Business und IT: Du verbindest Fachbereich und Technik, arbeitest eng mit Sales, Marketing, Service und IT zusammen und unterstützt bei der Angebotserstellung. Idealerweise bist du mit den Prozessen von Vertrieb, Service und Marketing vertraut.
                          Use-Case-Entwicklung & Business Process Design: Du entwickelst praxisnahe Lösungsszenarien, schreibst User Stories und definierst harmonisierte End-to-End‑Prozesse und Journeys, die zu bestehenden Abläufen und Salesforce‑Standards passen. * Brücke zwischen Business und IT: Du verbindest Fachbereich und Technik, arbeitest eng mit Sales, Marketing, Service und IT zusammen und unterstützt bei der Angebotserstellung. Idealerweise bist du mit den Prozessen von Vertrieb, Service und Marketing vertraut.
                          mehr
                          Develop and manage Transitional Service Agreements (TSAs) — defining scope, service levels, and exit strategies * Strong understanding of complex business and IT processes, and their related risks
                          Develop and manage Transitional Service Agreements (TSAs) — defining scope, service levels, and exit strategies * Strong understanding of complex business and IT processes, and their related risks
                          mehr

                          AI Manager – Enterprise Applications (all genders)

                          Roland Berger Holding GmbH & Co. KGaA
                          Berlin, Düsseldorf, Frankfurt am Main, Hamburg, München, Stuttgart
                          Roland Berger is one of the world's leading strategy consultancies with a wide-ranging service portfolio for all relevant industries and business functions. * Oversee incident and change management, as well as continuous improvement of AI services in production, ensuring stable operations and compliance with internal and external regulations. * Manage relationships with AI and cloud vendors, negotiate and monitor contracts and SLAs, and contribute to planning and controlling the budget for AI platforms and services. * Deep understanding of AI / ML concepts (e.g. model lifecycle, MLOps, LLMs, orchestration, monitoring) and their integration into enterprise applications and processes. * Solid knowledge of cloud-native architectures and services relevant for AI platforms (e.g. containeri
                          Roland Berger is one of the world's leading strategy consultancies with a wide-ranging service portfolio for all relevant industries and business functions. * Oversee incident and change management, as well as continuous improvement of AI services in production, ensuring stable operations and compliance with internal and external regulations. * Manage relationships with AI and cloud vendors, negotiate and monitor contracts and SLAs, and contribute to planning and controlling the budget for AI platforms and services. * Deep understanding of AI / ML concepts (e.g. model lifecycle, MLOps, LLMs, orchestration, monitoring) and their integration into enterprise applications and processes. * Solid knowledge of cloud-native architectures and services relevant for AI platforms (e.g. containeri
                          mehr
                          Around the world, METRO has approx. 15 million customers who benefit from the wholesale company's unique multichannel mix: customers can purchase their goods in one of the large stores in their area as well as by delivery (Food Service Distribution, FSD) – all digitally supported and connected. * Incident Management: Oversee and coordinate security incidents, liaising with emergency services and authorities as needed, and manage, maintain, and develop the security incident management system. * Crisis Management: Support and coordinate the crisis management process, including maintaining crisis management guidelines, designing and delivering training, and conducting security risk assessments for current and prospective operations. * Well-being: Health days with lots of health checks and information about your well-bein
                          Around the world, METRO has approx. 15 million customers who benefit from the wholesale company's unique multichannel mix: customers can purchase their goods in one of the large stores in their area as well as by delivery (Food Service Distribution, FSD) – all digitally supported and connected. * Incident Management: Oversee and coordinate security incidents, liaising with emergency services and authorities as needed, and manage, maintain, and develop the security incident management system. * Crisis Management: Support and coordinate the crisis management process, including maintaining crisis management guidelines, designing and delivering training, and conducting security risk assessments for current and prospective operations. * Well-being: Health days with lots of health checks and information about your well-bein
                          mehr
                          Anschreiben nicht erforderlich
                          With around 50,000 employees, 25,000 service technicians and over 1,000 support centers globally, we are moved by what moves people. Specifically, this means that we take care of the sales & installation of new equipment as well as the service & modernization business. * Own Your Impact: Manage reporting and tracking processes in Excel and Power BI, delivering timely and accurate performance data to enable informed decision-making.
                          With around 50,000 employees, 25,000 service technicians and over 1,000 support centers globally, we are moved by what moves people. Specifically, this means that we take care of the sales & installation of new equipment as well as the service & modernization business. * Own Your Impact: Manage reporting and tracking processes in Excel and Power BI, delivering timely and accurate performance data to enable informed decision-making.
                          mehr
                          We're looking for an analytical mind who's passionate about financial modelling and process improvement to help drive our continued success. * Help implement and maintain Kubernetes clusters and service deployments * Contribute to documentation and process improvements
                          We're looking for an analytical mind who's passionate about financial modelling and process improvement to help drive our continued success. * Help implement and maintain Kubernetes clusters and service deployments * Contribute to documentation and process improvements
                          mehr
                          NEU

                          Beliebte Jobs


                          mehr

                          Standorte

                          Häufig gestellte Fragen

                          Wie viele offene Stellenangebote gibt es für Process Services Jobs in Pulheim?
                          Aktuell gibt es auf StepStone 3.339 offene Stellenanzeigen für Process Services Jobs in Pulheim.

                          Welche anderen Orte sind auch beliebt für Leute, die in Pulheim einen Process Services Job suchen?
                          Folgende Orte sind auch interessant für Leute, die in Pulheim einen Process Services Job suchen: Köln, Rommerskirchen, Nordrhein-Westfalen.

                          Welche anderen Jobs sind beliebt bei Kandidaten, die nach Process Services Jobs in Pulheim suchen?
                          Wer nach Process Services Jobs in Pulheim sucht, sucht häufig auch nach Projektmanagement, Management, Sachbearbeitung.

                          Welche Fähigkeiten braucht man für Process Services Jobs in Pulheim??
                          Für einen Process Services Job in Pulheim sind folgende Fähigkeiten von Vorteil: Deutsch, Kommunikation, Englisch, Flexibilität, Engagement.

                          Wie viele offene Teilzeit-Stellen gibt es für Process Services Jobs in Pulheim?
                          Für Process Services Jobs in Pulheim gibt es aktuell 1399 offene Teilzeitstellen.